سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت لباس شب با لباس مجلسی در چیست؟

شاید به نظر بیاید که هیچ تفاوتی میان لباس شب و لباس مجلسی شیک وجود ندارد اما باید گفت که اینطور نیست. درست است که هردو جزو لباس‌های رسمی هستند و برای مجالس خاص پوشیده می‌شوند اما یکسری نکات وجود دارد که دانستن این تفاوت لباس شب با لباس مجلسی به شما کمک خواهد کرد تا لباس خود را متناسب با مراسمتان انتخاب کنید. همچنین اگر ما تعریف درستی از لباس‌های خود داشته باشیم، خواهیم دانست که هر لباسی چه کاربردی دارد و باید برای چه مجالسی پوشیده شود؛

لباس شب چیست؟

از تفاوت لباس شب با لباس مجلسی این است که لباس شب بیشتر در مهمانی‌های رسمی مثل عروسی پوشیده می‌شود. اگر بخواهیم در مورد طراحی لباس حرف بزنیم، باید بگوییم که لباس شب هم می‌تواند کوتاه و روی زانو باشد و هم می‌تواند تمام قد و ماکسی طراحی شود. این لباس‌ها از یک بخش نیم‌تنه و یک بخش دامن متصل به آن تشکیل می‌شوند. لباس شب می‌تواند طراحی‌های مختلفی داشته باشد و لزوما از یک الگوی خاص پیروی نمی‌کند. پارچه‌هایی که در طراحی لباس شب استفاده می‌شوند، بسیار لوکس و گران بها هستند و از قیمت و کیفیت بالایی برخوردارند. همچنین طراحی‌های ظریف بر روی قسمت‌های مختلف لباس، باعث می‌شود جذابیت آن دو چندان شود. بنابراین اگر می‌خواهید ستاره مجلس، شما باشید، توصیه ما انتخاب جدیدترین لباس جواهردوزی شده خواهد بود. البته استفاده از سنگ‌ها و جواهرات قیمتی در لباس باعث شده است که قیمت بیشتری نسبت به دیگر لباس‌ها داشته باشد.

سایر مقالات ... لباس مجلسی بلند

لباس مجلسی چیست؟

کاربرد لباس مجلسی نسبت به لباس شب بیشتر است و شما می‌توانید هم در مجالس رسمی و هم در دورهمی‌های صمیمی، بپوشید. قبلا لباس‌های مجلسی بیشتر به صورت تمام قد طراحی می‌شدند اما امروزه لباس مجلسی کوتاه طرفداران بیشتری پیدا کرده است. شما می‌توانید برای زیباتر کردن استایل خود، از اکسسوری‌های مختلف نیز استفاده کنید تا ظاهری بی نقص داشته باشید. نوع پارچه ربطی به تفاوت لباس شب با لباس مجلسی ندارد و در این مدل لباس ها هم باید بهترین و زیباترین پارچه‌ها انتخاب شوند.

منبع: مزون لباس مجلسی سایز بزرگ